top of page
  • cercetasiinventivi

Ganduri de cercetas - Olivia

M-am bucurat sa fac parte din echipa Cercetasilor Inventivi inca de la prima etapa de promovare a stilului de viata sanatos prin proiectul “Portia de sanatate”. Ne-am bucurat ca am trecut in urmatoarea etapa asa ca am incercat sa vad ce pot face mai mult pentru a promova aceasta initiativa impreuna cu restul colegilor de echipa.


Parintii ne-au ajutat sa facem un blog unde sa punem toate ideile noastre de retete delicioase, dar si sa le aratam celorlati ce sporturi practicam, pe unde ne bucuram de miscare si aer liber si cum ne mai distram noi ca si echipa de cercetasi.


Eu am vrut sa reusesc sa fac retete mai complicate, cu aceleasi ingrediente sanatoase si cu cat mai putin ajutor din partea mamei. Am reusit sa fac acest lucru si am fost foarte mandra de mine. In fiecare zi la scoala mi-am pus in pachetel fructe pline de vitamine si o gustare sanatoasa pregatita de mine sau de mama mea. Am impartit mereu pachetelul cu colegii mei, iar unora li s-a parut atat de delicios incat mi-au cerut si reteta. Am fost foarte bucuroasa!



Pe blog am pus mai multe retete delicioase, dar pentru un stil de viata sanatos e foarte important si sportul si miscarea. Am reusit sa merg la ski iarna aceasta si sa invat sa schiez chiar pe pista rosie. Am descoperit ca si ceilalti cercetasi inventivi sunt pasionati de ski si am pus o postare despre acest sport si beneficiile lui ca sa incurajam si alti copii.


Am vazut postarea despre inot a lui Matias si am reluat si eu lectiile de inot ca sa reusesc sa invat sa inot singura cat mai bine si sa respir corect. E un sport foarte frumos si ma ajuta foarte mult sa ma dezvolt armonios. Am incurajat si alti copii sa faca asta.


Imi place foarte mult sa fac miscare. Dupa scoala sau seara, m-am dat cu bicicleta impreuna cu vecinele mele si abia astept sa merg prin paduri cu bicicleta impreuna cu tatal meu. Voi scrie in curand pe blog despre asta.


Spre finalul etapei m-am intalnit cu restul cercetasilor ca sa decoram impreuna niste casute de turta dulce. A fost o experienta super! Am reusit sa lucram ca o adevarata echipa. Ne-am facut un plan cum vom decora fiecare parte a casutei, am folosit capsune, afine si menta si o glazura delicioasa. Majoritatea a ajuns pe casa, dar si noi cercetasii suntem pofticiosi, asa ca am mai furat cate putin in timp ce decoram. La final ne-am distrat cu niste poze in ploaie si fiecare si-a luat la pachetel portiunea preferata din casuta. A fost o experienta grozava pe care abia astept sa o repetam.



Pentru urmatoarea etapa imi doresc sa facem cat mai multe activitati impreuna despre care sa povestim pe blog: drumetii, noi retete, sporturi preferate.

53 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page