top of page
  • cercetasiinventivi

Ganduri de cercetaa - Sofia

Updated: Jun 27, 2021

Totul a inceput ca intr-un joc. Cand doamna invatatoare ne-a prezentat proiectul ,,Stil de viata sanatos”, am simtit o emotie interesanta. Pana in acel moment, nu mai făausem parte din vreun proiect, iar cuvantul ,,proiect” in sine mi se parea provocator.


Usor-usor, am inceput sa ma implic în cultivarea legumelor sanatoase, alaturi de bunici si de parinti. Am facut miscare, am mancat sanatos si i-am sfatuit si pe ceilalti membri din familie sa aiba un stil de viata pentru sanatate.

De-abia acum, cu proiectul, am descoperit savoarea fructelor si a legumelor de curte. Apoi, am citit blogul cu retete delicioase, in care fructele se combina armonios. Dupa prezentarile provocatoare si imaginile pofticioase, pot spune ca sunt mandra ca fac parte din acest proiect minunat, în care mi-am cunoscut colegii si am participat la activitati deosebite.


🍆🥒🥔🥕🍎🥝🍎🥔🥕🍎🥝🍆🥒🥔🥕🥝🍎🍎🥝

35 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page